Service og reparation | Al solafskærmning

Service og reparation på al solafskærmning

Fischer står altid til rådighed med forskellige serviceydelser, reparationer, uforpligtende tilbud og rådgivning.

Hjælp og rådgivning: Vi stræber efter at give vore kunder et højt og kvalificeret serviceniveau hver gang. Derfor står vi altid til rådighed med hjælp og rådgivning til både vore professionelle og private kunder uanset opgavens størrelse og art. 

Opmåling og tilbud: Vi er behjælpelige med gratis opmåling og uforpligtende tilbudsgivning. Det er også muligt at bestille gratis prøver fra vores kollektion eller få besøg af en erfaren konsulent.

Service: Solafskærmningsløsninger bliver dagligt udsat for vind og vejr samt almindelig slitage fra brugerne, derfor anbefaler vi, til specifikke solafskærmningsprojekter, et årligt serviceeftersyn, så eventuelle småskader opdages i tide. På den måde mindskes risikoen for driftsstop og den samlede levetid forlænges. Kontakt os for flere oplysninger om en servicekontrakt. Download vores servicebrochure

Reparation: Opstår der problemer med solafskærmningen, eller går den i stykker, er vi kun en telefonopringning væk. Vi kan udføre reparationen på stedet eller, ved større skader, tage systemet med på vores værksted. Vi reparerer alle former for skader på både indvendig og udvendig solafskærmning.

Vask af gardiner: Vi sørger gerne for vask, rens eller reparation af de gardiner, du har købt hos Fischer. Med denne service, som omfatter alle typer af gardiner, er du sikker på, at dine produkter behandles korrekt og dermed får øget holdbarhed og levetid.  

Kontakt os for et uforpligtende besøg: Ring på 7015 4055 eller send en mail til fischer@fischergardiner.dk