Fischer sætter en stor ære i at levere de bedste produkter og løsninger.
- Selv de bedste solafskærmningssystemer bør løbende efterses
- Det sikrer høj driftssikkerhed og lang levetid
Det gælder særligt udvendig solafskærmning, som dagligt eksponeres for vind og vejr og derfor regelmæssigt bør efterspændes, smøres og justeres.
Service og reparation er et af vores kerneområder, og vi tilbyder landsdækkende service og reparation på udvendig solafskærmning.
Download vores servicebrochure
Kontakt os for et uforpligtende besøg:
Ring på 7015 4055 eller send en mail til fischer@fischergardiner.dk
Egen service- og reparationsafdeling
Fischer har egen service- og reparationsafdeling af professionelle teknikere med stor viden og ekspertise.
Vores medarbejdere kan varetage service og reparation på alle vores produkter. Vores teknikere forstår at håndtere ”byggetolerancer” og kan også foretage mindre tilpasninger under montagen.
Samspillet mellem produktion og montage er helt afgørende for at opnå et godt slutprodukt og forlænge løsningens reelle levetid.
Ekspertise i el
Fischer har ekspertise i el. Vi foretager gerne tilslutningen af solafskærmningen til el-nettet og udfører relaterede opgaver. Det betyder, at du blot behøver at forholde dig til én samarbejdspartner.
Uanset om du vælger en anden leverandør for tilslutningen af vores solafskærmningsløsninger, så vil vi efterse det færdige produkt efter montagen.
Først når vores teknikere har foretaget finjusteringer af styringen og udfyldt en indkøringsrapport, betragter vi projektet for afleveret.
Serviceeftersyn
Fischer anbefaler, at alle udvendige solafskærmningsløsninger jævnligt efterses, så eventuelle småskader opdages i tide.
Det mindsker risikoen for driftsstop, og den samlede levetid forlænges. Et serviceeftersyn kan enten ske i form af en fast serviceaftale eller som enkeltstående besøg.
Vores landsdækkende service- og reparationsafdeling er altid klar til at give dine solafskærmningssystemer et serviceeftersyn uanset type, fabrikat og årgang. Serviceeftersynet indebærer som hovedregel:
- Afprøvning af motorer
- Afprøvning og justering af endestop
- Afprøvning af automatikkomponenter (sol-, vind-, regn- og temperaturvagt)
- Kontrol af duge/lameller/persienner for skader
- Kontrol af lejer, fastgørelser og endetappe i bundliste
- Visuel kontrol af overfladeskader på aluminium.
Efter serviceeftersynet udarbejder vi en rapport over de sliddele, der bør udskiftes og eventuelle anbefalede reparationer.
Du får på den baggrund et prisoverslag. Men vi udfører selvfølgelig arbejdet, når vi er enige om pris og forløb.
Serviceaftale
Fischer anbefaler, at du indgår en fast serviceaftale. Dermed er du sikker på, at dine solafskærmningssystemer bliver vedligeholdt.
En serviceaftale indebærer typisk periodiske besøg af en af vores serviceteknikere, som efterser og tester solafskærmningen og dens funktionaliteter. Men vi tilpasser gerne vores serviceaftaler til den enkelte kunde.
Fem gode grunde til at indgå en serviceaftale:
1. Ingen ubehagelige overraskelser
Når du indgår en serviceaftale med Fischer, kender du dine årlige omkostninger til service. Derudover giver vi dig hvert år et estimeret bud på levetiden for duge og andre sliddele. Du får således ingen ubehagelige overraskelser.
2. Planlagt årligt eftersyn
Du skal ikke selv huske at bestille service på din solafskærmning. Når du indgår en serviceaftale med Fischer, vil aftalen indgå i vores faste planlægning, og du kan altid være sikker på en driftssikker solafskærmning med et årligt eftersyn.
3. Egne personlige teknikere
Ved det årlige serviceeftersyn møder du de samme serviceteknikere. De kender din solafskærmning og har et forudgående kendskab til præcis, hvordan den fungerer.
4. Service nær dig
Vores service- og reparationsafdelinger er landsdækkende og har stor kapacitet. Vi har egen produktion og dermed hurtig og effektiv levering. Med andre ord er servicen altid lige i nærheden af dig.
5. Bevaret reklamationsret
Når du har en fast serviceaftale, er du sikret reklamationsretten på din solafskærmning.
Download fem gode grunde til en fast serviceaftale
Tilkaldeservice
Fischer tilbyder tilkaldeservice med mulighed for at efterse og fejlrette dine solafskærmningssystemer på stedet. I tilfælde af større skader afmonterer vi systemet for at reparere det på vores værksted.
Vi varetager enhver form for reparation. Metalbearbejdning, svejsning eller udskiftning af duge, malerreparationer mv.
Vores erfarne servicekoordinator sørger for at prioritere service- og reparationssagerne, så de mere alvorlige fejl afhjælpes først.
Kontakt Fischer Gardiner: Tlf. 7015 4055 eller fischer@fischergardiner.dk