SERVICE, REPARATION OG KVALITET HELT IND I KERNEN
Høj kvalitet og professionel vedligeholdelse giver produkter med lang levetid. Det er resultatet af Fischers helt særlige samspil mellem vores produktionsafdeling og hold af specialiserede montageteknikere.
Vores montageteknikere garanter for, at dine Fischer løsninger er i de bedste hænder. Det gør de ved årlige vedligehold under et serviceeftersyn, der dækker funktionskontrol, løbende efterspænding og smøring, hvis nødvendigt. Automatik og sensorer efterses og justeres så anlægget kører optimalt.
Fem grunde til at lave en serviceaftale med os
Med en serviceaftale er du sikker på, at dine solafskærmningssystemer bliver løbende vedligeholdt. En serviceaftale indebærer periodiske besøg af en af vores serviceteknikere, som efterser, tester og vedligeholder solafskærmningen og dens funktionaliteter. Men vi tilpasser gerne vores serviceaftaler til den enkelte kunde.
1. INGEN UBEHAGELIGE OVERRASKELSER
Du kender dine årlige omkostninger til service og får hvert år et estimeret bud på levetiden for duge og andre sliddele, så der ikke kommer nogle overraskelser.
2. DU SKAL IKKE SELV HUSKE AT BESTILLE SERVICE
Aftalen indgår i vores faste planlægning, og du kan altid være sikker på en driftssikker solafskærmning med et årligt eftersyn.
3. TEKNIKERE DER KENDER DIN LØSNING
Ved det årlige serviceeftersyn møder du de samme serviceteknikere. De kender din solafskærmning og ved præcis, hvordan den fungerer.
4. SERVICE NÆR DIG
Vores service- og reparationsafdelinger dækker hele landet og derfor aldrig langt væk. Vi har egen produktion og dermed hurtig og effektiv levering.
5. SIKRET REKLAMATIONSRET
Når du har en fast serviceaftale, er du sikret reklamationsretten samt garanti på din solafskærmning.
Ekspertise og fleksibilitet
Vi har egen montageafdeling med højt specialiserede teknikere med indgående kendskab til alle vores løsninger. Vi kan også stå for tilslutning til el-nettet, så du ikke behøver arbejde med flere partnere end højst nødvendigt.
Med egen produktion kan vi desuden kontrollere alt fra design og produktion til montage, service og reparation. Og så er vi fleksible: Vi servicerer og reparerer alle typer og mærker af solafskærmning, mørklægning og interiørscreens over hele landet.
Hvad er et serviceeftersyn?
Selv de bedste solafskærmningssystemer bør løbende efterses, og vi anbefaler, at alle udvendige solafskærmningsløsninger jævnligt efterses, så eventuelle småskader opdages i tide. Det mindsker risikoen for driftsstop, og den samlede levetid forlænges. Et serviceeftersyn kan enten ske i form af en fast serviceaftale eller som enkeltstående besøg.
Vores landsdækkende service- og reparationsafdeling er altid klar til at give dine solafskærmningssystemer et serviceeftersyn uanset type, fabrikat og årgang.
SERVICEEFTERSYNET INDEBÆRER SOM HOVEDREGEL:
• Afprøvning af motorer
• Afprøvning og justering af endestop
• Afprøvning af automatikkomponenter (sol-, vind-, regn- og temperaturvagt)
• Kontrol af duge/lameller/persienner for skader
• Kontrol af lejer, efterspænding, fastgørelser og endetappe i bundliste
• Visuel kontrol af overfladeskader på aluminium
Efter serviceeftersynet udarbejder vi en rapport over de sliddele, der bør udskiftes og eventuelle anbefalede reparationer. Derefter får du et prisoverslag, og når vi er enige om pris og proces, kan vi gå i gang med arbejdet.
Tilkaldeservice
Vi tilbyder også tilkaldeservice med mulighed for at efterse og fejlrette dine solafskærmningssystemer på stedet. I tilfælde af større skader afmonterer vi systemet for at reparere det på vores værksted, hvor vi varetager alle former for reparation, som f.eks. metalbearbejdning, svejsning eller udskiftning af duge, malerreparationer mv.
Vores erfarne servicekoordinator sørger for at prioritere service- og reparationssagerne, så de mere alvorlige fejl ordnes først.